Zašto istraživanje tržišta i javnog mnjenja?  

Zašto istraživanje tržišta i javnog mnjenja?

Zašto istraživanje tržišta i javnog mnjenja?

Zašto istraživanje tržišta i javnog mnjenja?

Glavni smisao istraživanja tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju, planiranju aktivnosti, rešavanju konkretnih teškoća ili kontroli uspešnosti poslovanja.

Istraživanja mogu da omoguće predviđanje promena, njihovo praćenje kroz vremenski period, kao i kontrolu istih. Usled turbulentnih promena na tržištu i jake konkurencije, zahteva se brza potraga za novim rešenjima da bi se razotkrile nepoznanice.

Istraživanje tržišta je jedna od najvažnijih i neizostavnih aktivnosti u okviru izrade i razvoja strateškog plana, poslovnog plana, odnosno realizacije korporativne strategije. Ovim istraživanjima se dolazi do adekvatnih informacija o reakcijama tržišta na kreiranje novog proizvoda, razvrstavanju kupaca po segmentima, stavovima kupaca, veličini stvarnog i potencijalnog tržišta, reakciji na promocionu aktivnost, učestalost kupovine proizvoda, percepcija brenda,percepcija kvaliteta...

Fokus Ninamedie je podrška klijentima u poslovanju, rastu i razvoju, kao i pomoć prilikom donošenja poslovnih odluka.

Poslednje, mediji o nama

Arhiva mediji o nama

Poslednje vesti

  • Al Dahra ipak hoće PKB
    Al Dahra ipak hoće PKB
    • 23.02.2017
    • Izvor: Politika
    • Isečci iz novina (1)

    Kompanija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata "Al Dahra"... Više o tome

  • Izvoze samo naš čelik
    Izvoze samo naš čelik
    • 23.02.2017
    • Izvor: Večernje novosti
    • Isečci iz novina (1)

    "HESTIL Srbija" neće se baviti trgovinom čelika iz Kine... Više o tome

Arhiva vesti